vrijdag 17 april 2015

NYC HD Color Quattro:823 A kiss on the hudson

hi alemaal en welkom bij mijn eerste revieuw ooit!!
Ik heb schrijven altijd al leuk gevonden en nu ga ik daar ook echt gebruik van maken ik ga jullie vandaag dit mooie palletje laten zien!!
dit is het pallete dat ik vandaag revieuw!
het zijn 3 roze kleurtjes en een donkere ik persoonlijk vindt hem zo op afstand heel mooi laten we gaan kijken hoe hij eruit ziet als je hem opent:
ik heb hem hiernaast gezet dat vondt ik een mooi effect hebben oke de kleuren van onder naar boven:
de eerste donkere kleur zou ik gebruiken in contouren het is een donkerdere lila kleur die ik persoonlijk heel mooi vindt op de camera lijkt hij donkerder dan hij is.de kleur daaronder zou ik omschrijven als lila het is een mooie kleur die duidelijk is.De roze kleur is heel mooi en de eigenlijk de reden dat ik het pallete kocht ook de kleur daaronder vindt ik practig in de oogschaduws zit een mooi patroon ik bedenk me nu net dat ik de swatches ben vergeten sorry daarvoor ondanks dat is het een mooi pallete met redelijk pigment hij is 4.29 en daar zou ik hem niet voor laten ligen dat was het alweer dit was mijn eerste revieuw ik hoop dat je het leuk vondt
XXXX Nives

Geen opmerkingen:

Een reactie posten