woensdag 6 mei 2015

catrice lipsticks

hi alemaal!!
laatst vond ik in een voordeelbak bij de trekplijster 2 oude lipsticks uit 2 oude lijnen die vond ik beiden zo mooi dat ik ze gekocht ik weet dat ze niet meer te koop zijn maar toch wil ik ze aan jullie laten zien:dit zijn de 2 kleuren de linker is 010 good nuedes en de rode is 020 red or bad beiden vond ik ze heel mooi
de swachtes van de good nuedes niet heel goed maar hij is wel super mooi de rode heeft een super pigment en is heel helder iets wat ik ook heel mooi vindt ik vindt de hulsen van vroeger ook mooier dan die catrice nu heefd ze hebben zeg maar wel deze hulsen in het zwart en zilver massief dus ook niet spiegelbeeldachtig ik vindt het beiden hele mooie kleuren en ben blij dat ik ze gevonden heb jammer genoeg zijn deze mooie kleuren niet meer te koop ik heb ze uit de voordeelbak gevist bij de trekplijster voor 1 euro maar meschien als er een voordeelbak is bij jou kruidvat vindt je er nog wel een bedankt voor het lezen en tot de volgende keer
<3 X Nives

Geen opmerkingen:

Een reactie posten