dinsdag 5 mei 2015

catrice matte mouse foundation

hi alemaal vandaag revieuw ik voor jullie de catrice matte mouse foundation: je denkt meschien wat is die donker ja klopt ik heb de verkeerde kleur gekocht :( hij smeert onzettend makkelijk alleen heb ik geen foto gemaakt van mijn wang omdat ik eruit zie als kim kardaishen (is wel mooi maar niet voor iedere dag) op de verpakking staat 12H dat betekent dus dat hij 12 uur blijft zitten ik zou alsnog op een regenachtige dag een primer gebruiken maar dat is je eigen keus ik vindt hem erg makkelijk ik moet hem alleen nog in de juiste kleur kopen want deze heeft een oranje ondertoon waar je ook van moet houden(persoonlijk vond ik mezelf op een pompoen lijken deze foundation kost 4.99 bedankt voot het lezen <3 Nives

Geen opmerkingen:

Een reactie posten