maandag 4 mei 2015

de door beautybloggers gekocht tag

hi alemaal!
vandaag heb ik een tag voor jullie deze stond eigenlijk voor gisteren geplant maar ik was gister heel moe dus werk ik vandaag meer uit dan normaal maar goed de tag heet dus door beautybloggers gekocht en is bedacht door vera camila (www.veracamila.nl) en ik vond hem zo leuk dat ik hem ook ga doen: vraag 1:
door welke beautyblogger heb je het meeste gekocht?:
ehm die is lastig omdat ik veel filmpjes en blogs bekijk maar als ik zou moeten kiezen heb ik er 2 mascha (www.beautygloss.nl) en vera (www.veracamila.nl)
vraag 2:
wat was het laatste product dat je kocht door een beautyblogger?
ik denk dat dat toch wel de quattro van NYC is (823 a kiss on the hudson) en ook die was op aankoop van vera
vraag 3:
en het eerste?
het eerste was de camoflauge cream van catrice die is ook al helemaal op ook weer op aankoop van (raad eens) Vera!
vraag 4:
wat was het duurste dat je kocht door een beautyblogger?
ehm ik denk de chanel mascara die heb ik gekregen van mijn ouders die wou ik super graag ik weet niet hoe duur die is maar die is gekocht op aanraden van livelifegourges
vraag 5:
ook wel eens een miskoop gedaan met een beautyblogger aangeraden product?
mmm ja de wake me up foundation heel veel beautybloggers vonden hem super fijn dus toen heb ik hem ook gekocht ik had de lichtste kleur en die maakte mij oranje ik probeerde daarnaa een kleur donkerder en die was te donker jammer maar helaas :(
vraag 6:
welk gehypt product heb jij in je stash?
ik denk de rimmel londen apoclips die zijn wel heel erg in
vraag 7:
over welk producten mogen andere beautybloggers wel eens wat entosiaster zijn als het aan jou ligt?
het NYC smokey eyes pallete die vind ik zo fijn maar ik hoor er haast niemand over :O
vraag 8:
wat is de beste aankoop die je door een beautyblogger hebt gedaan?
ik denk toch wel de chanel mascara ik vond het zo jammer toen die op was :(

Ik hoop dat je de tag leuk vond
<3 Nives

Geen opmerkingen:

Een reactie posten