zondag 3 mei 2015

mijn blog!!!

hi alemaal vandaag vertel ik jullie hoe ik op het idee kwam voor mijn blog en waar ik mee werk
ik vond schrijven al heel lang leuk en vooral verhaaltjes over van alles dit heb ik toen uigewerkt tot dit blog oke nu waar ik mee werk allereerst
wunderlist dat is een programma waar je een account mee aan maakt en dan een lijst kan maken wat je moet doen ik heb nu een lijkstje voor de aankomende week en iedere dag maak ik die voller: www.wunderlist.nl
waar bewerk ik mijn fotos mee: www.picmonkey.com ik vindt picmonkey er heel proffesoineel uit zien en hele mooie effecten hebben en als laatste waarom koos ik voor blogspot? ik koos voor blogspot omdat ik het er net als picmonkey heel geordent en netjes vond uitzien en de uitstraling vindt ik erg fijn: www.blogger.com
bedankt voor het lezen
er komen nog een hele boel artikelen aan
<3 X nives

Geen opmerkingen:

Een reactie posten