vrijdag 8 mei 2015

Hoe ging mijn week??

Hey!!
Het is alweer vrijdag.ik heb besloten om iedere week te vertellen hoe mijn week ging en nu dus ook:

Zaterdag
Iedere week heb ik zaterdags scouting normaal is dat s, middags maar deze keee was het in de ochtend wat betekende dat ik er al om half 10 moest zijn. We moesten palen klaar maken want over 2 weken is kamp!!  S, middags ben ik lekker met vriendinnen geweest en heb ik met hun leuke dingen gedaan

Zondag
Zondag heb ik niet veel gedaan ik heb wel mijn blog uitgewerkt en ben ik daar lekker mee bezig geweest

Maandag
Maandag ben ik bij mijn opa en oma geweest dat was super gezellig dat was de hele dag geweest

Dinsdag
Dinsdag heb ik overheerlijke koekjes gebakken en een appeltaart :P verder heb ik niet veel gedaan

Woensdag
Woensdag had ik afgesproken bij een vriendin in een andere buurt dat was wel een eindje fietsen (3 KM) we hebben samen moederdag cados gekocht en dat was super gezzellig savonds ben ik ook blijven eten

Donderdag
Donderdag was echt zon dag dat je de hele dag hangt zelf heb ik lekker film gekeken

Vrijdag
Vandaag was weer zon hangdag waar ik lekker film gekeken ( i no alweer).

Dit was mijn eerste artikel op mijn telefoon (cool he)  ik hoop dat het een beetje gelukt is
<3 X Nives

Geen opmerkingen:

Een reactie posten