vrijdag 8 mei 2015

shophelp (budget)

hey!!!!!!!
vandaag ga ik jullie laten zien voor welke palleten ik zou gaan! Voor gewoon naar school en naar een feestje


naar school en werk zou ik niet voor een heel druk pallete gaan neem bijvoorbeeld het naked basics pallete alleen is die niet echt budget waar je meschien wel voor zou kunnen gaan is het W7 in the nude pallete die is 7,95 en dus we budget natuurlijk kun je ook kijken bij kruidvat daar verkopen ze ook toppers persoonlijk vindt ik het all about choclote pallete ook super dat palletje is compact met zon 6 kleuren weinig maar wel genoeg om een mooie ooglook te maken of je gaat voor catrice absolute nude die heeft volgens mij iets meer kleuren maar dat duef ik niet te zeggen. Er is dus genoeg keus :) 

Voor een feestje kun je natuurlijk uitpakken met meer kleuren als je het toch niet heel druk wil hebben zou je kunnen gaan NYC het 823 a kiss on the hudson vindt ik ook prachtig van dat pallete staat ook een artike online deze kost 4,23 als je je ooglook iets neer wilt laten stralen zou ik gaan voor het all about candies pallete daar, zitten blauwe en roze tinten tussen alleen weet ik niet of deze in het vaste schap licht. Je kan ook altijd voor een smokeye look gaan NYC heeft daar ook hele mooie pallete vaan(elk merk heeft dat wel denk ik) genoeg keus

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben
<3 Nives

Geen opmerkingen:

Een reactie posten