dinsdag 5 mei 2015

mijn favoriete webshops

hey hoi!!
vandaag laat ik jullie zien wat mijn favoriete webshops zijn.
3. www.beauty88.nl
bij beauty 88 verkopen ze heel veel merken onder andere sleek,w7,real technices,makup revolution,
mua,barry m en nog veel meer ze hebben alemaal leuke acties en ontzettend veel keuze ook hebben ze op het moment het sleek delamar pallete dat limtid edition is voor 14.00 uur bestelf morgen is huis en boven de 50 euro gratis verzenden
2.www.demakeupspot.nl
bij de makeupspot verkopen ze onder andere:SYOSS,Barry M,Revlon,Bourjous,Sally Hansen,Real Technices,Maybelline.Rimmel Londen,Sigma,Wet N Wild,Make Up Studio,Herome,John Frieda, Schwarzkopf,Essie,Ciate,Loreal Paris,Sleek,W7,Ecotools,Zoeva oftewel heel veel.Gratis bezorgt bij 45.00 voor 16.00 besteld morgen in huis
1.www.boozyshop.nl
ook boozyshop verkoopt heel veel merken:Beautyblender,Real technices,Sigma,Sleek,88 palletes,wet n wild,Maybelline,W7,Milani,BeautyUK,LA girl,Tick en Full,Tangle Teazer,Seche,
en nog veel meer voor 16.00 bestelt morgen in huis bij 40.00 euro gratis bezorgd

ik hoop dat jullie het leuk vonden.
<3 X nives
P.S. ik maak geen reclame voor deze webshops ik heb er al vaker wat besteld en vindt het gewoon fijne webshops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten