maandag 4 mei 2015

my favorite youtubers tag

Hi alemaal vandaag heb ik een leuke tag voor jullie namelijk my favorite youtubers tag ik heb hem nog niet gezien op andere blogs.Eigenlijk vertel ik gewoon over mijn favortiete youtubers ik heb er op het moment 3:
3.Vera camila (www.veracamila.nl)
Vera heet natuurlijk op haar youtube kanaal vera camila Vera is haar voornaam en Camila is haar 2de naam.Ze is 23 jaar oud.En zelf zegt ze :Ik ben geboren en getogen in arnhem maar nu wonend in amsterdam.Waarom is Vera mijn nummer 3 ze is anders ze is spontaan op haar eigen manier en super enthosiast.
2.Elise Joanne (www.elisejoanne.nl)
deze lekkere hollandse meid is 24 jaar en ik moet zeggen ik vind haar ontzettend chic ze praat op een manier die heel speciaal is meschien een beetje normaal voor iemand uit zwolle maar oke ze is geboren in zeeland.Ook is deze dame al getrouwd en dan ook al een stuk verder dan Vera.Wat vindt ik zo leuk aan haar ik vindt haar chic maar ook lekker nederlands.
1.Beautygloss (www.beautygloss)
mascha feoktistova is meschien een van de meest bekende beautyblogger (25 jaar) ze woont in Den haag ze is enorm succesvol ze heefd iedere jaar een party: de beautyglossparty Ze heefd haar eigen kantoor en doet het dus niet uit huis iets wat de meeste beautybloggers niet hebben

<3 X nives

Geen opmerkingen:

Een reactie posten